Z „Reklamy Dzieciom” w TVP1 uzyskano ponad 2,2 mln zł - Marketing przy Kawie
Ponad 2,2 mln zł z „Reklamy Dzieciom” w TVP1
  • 1
  • 1
11.01.2025

Ponad 2,2 mln zł z „Reklamy Dzieciom” w TVP1

Dochód ze specjalnego bloku reklamowego Telewizji Polskiej wyniósł ponad 2,2 mln zł, czyli o niemal 600 tys. zł więcej niż w 2023 r. TVP1 emitowała spoty 25 i 26 grudnia 2024, tuż po programie informacyjnym „19.30”. W świątecznej akcji charytatywnej Telewizji Polskiej wzięło udział dwudziestu reklamodawców.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56924 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 stycznia 2025

9 stycznia 2025