"Pomidorowa" kampania marki Podravka - Marketing przy Kawie
"Pomidorowa" kampania marki Podravka
  • 0
  • 1
18.02.2009

„Pomidorowa” kampania marki Podravka

W lutym 2009 roku rozpoczęła się kampania reklamowa produktów pomidorowych marki Podravka. 3 – miesięczny projekt obejmie prasę i portale internetowe skierowane do kobiet.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55174 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 lutego 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.02.2009

Nowelizacja ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych

19 lutego w Sejmowej Komisji Kultury i Środków Przekazu odbędzie się pierwsze czytanie rządowego projektu zmian ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowelizacja skupia się przede wszystkim na uporządkowaniu zasad funkcjonowania tzw. organizacji zbiorowego zarządzania (m.in. ZAIKS, ZPAV, SFP etc.), które odpowiadają za ustalanie wynagrodzeń należnych twórcom i pobieranie opłat od użytkowników. Czy ustawodawcy uda znaleźć się rozwiązanie satysfakcjonujące wszystkie strony rynku?