Polymus Integrated Communication dla marki Plusssz Up
  • 0
  • 1
18.03.2009

Polymus Integrated Communication dla marki Plusssz Up

Polymus Integrated Communication kontynuując rozpoczętą w styczniu br. współpracę z Polski Lek SA przygotował kampanię reklamową dla marki Plusssz Up.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.03.2009

Komisja Europejska przeznaczy 34 mln euro na nową odsłonę kampanii „HELP – dla życia bez tytoniu”

Każdego roku z powodu szkodliwości palenia tytoniu umiera niemal milion obywateli Unii Europejskiej. Komisja Europejska postanowiła przeznaczyć nowe środki na walkę z tym śmiercionośnym nałogiem. Poza działaniami legislacyjnymi, podjęła starania na rzecz edukacji społeczeństwa w zakresie szkodliwości palenia tytoniu, a zadanie to zdecydowała się powierzyć młodym ludziom. Budżet kampanii „HELP – dla życia bez tytoniu” zaplanowano na 34 mln euro

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
18.03.2009

Scholz & Friends Warszawa realizuje kampanię promocyjną wyborów do Parlamentu Europejskiego w roku 2009

Pomiędzy 4 a 7 czerwca 2009 roku 375 milionów obywateli Unii Europejskiej będzie mogło oddać głos w wyborach do Parlamentu Europejskiego. Po raz pierwszy, promocja wyborów odbywa się poprzez ogólnoeuropejską kampanię, której celem jest zwrócenie uwagi wyborców na wpływ, jaki wybory mają na ich życie osobiste. Opracowanie strategii i realizację kampanii we wszystkich krajach członkowskich powierzono międzynarodowej agencji sieciowej Scholz & Friends. Scholz & Friends Warszawa odpowiada za działania promocyjne prowadzone w Polsce.