Polsko-czeska „Ściana kultury” Narodowego Centrum Kultury
  • 1
  • 10
2.10.2020

Polsko-czeska „Ściana kultury” Narodowego Centrum Kultury

„Mierz wysoko – ściana kultury” – pod tym hasłem Narodowe Centrum Kultury realizuje projekt artystyczny. Jest to forma upamiętnienia drogi do wolności Polski i Czech w latach 1980–89.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 października 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.10.2020

Nastroje konsumenckie na świecie – jesień 2020. Badanie Mood Media

71% konsumentów na świecie mówi, że zaczyna się czuć komfortowo, powracając do sklepów stacjonarnych po złagodzeniu przez władze obostrzeń – pokazuje badanie „Shopper sentiments”. Firma Mood Media specjalizująca się w marketingu sensorycznym oraz customer experience zleciła globalne badanie wśród 8 tys. konsumentów z USA, Wielkiej Brytanii, Francji i Chin. Celem było lepsze zrozumienie obecnych nastrojów konsumenckich związanych z sytuacją pandemii Covid-19.