Zwycięzcy 18. polskiej edycji Superbrands - Marketing przy Kawie
Zwycięzcy 18. polskiej edycji Superbrands
  • 0
  • 1
27.11.2024

Zwycięzcy 18. polskiej edycji Superbrands

Podczas gali finałowej 18. polskiej edycji Superbrands statuetki trafiły w ręce przedstawicieli najsilniejszych marek biznesowych i konsumenckich, wybranych głosami użytkowników i ekspertów. Nagrodę Honorową, przyznawaną za zasługi dla promocji Polski w świecie, otrzymała Iga Świątek.

Badanie, na podstawie którego wyłonione zostały marki laureatki, zrealizował na początku roku instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Grupa 3,5 tys. respondentów, na podstawie definicji Superbrand, poddała weryfikacji trzy tysiące marek pogrupowanych w ponad 100 kategoriach. Wyniki skonfrontowano następnie z opinią Rady Marek. To stałe, 40-osobowe gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, brandingu i badań rynku. O przyznaniu tytułu Superbrands zadecydowały ich połączone głosy.

Marki biznesowe wybrali eksperci branżowi Konfederacji Lewiatan. Oceniali ich działalność w ramach czterech obszarów:

  • jakości produktów lub usług,
  • jakości relacji B2B,
  • innowacyjności,
  • działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.

Hasło 18. polskiej edycji Superbrands brzmiało: „We Are The Champions”

– Marki, których historie prezentujemy w Albumie Superbrands, w swoich kategoriach nie mają sobie równych. Są liderami rynków, stale powiększają przychody, liczbę użytkowników, zasięgi kampanii. Przede wszystkim jednak są to marki dobre dla świata i ludzi:

  • ustanawiają branżowe standardy,
  • inwestują w pozytywne relacje,
  • szanują zespoły pracownicze,
  • systematycznie redukują negatywny wpływ swojej działalności na środowisko.

To świadczy o ich mistrzostwie – mówi Nina Kowalewska-Motlik, CEO New Communications, wyłącznego przedstawiciela Superbrands Ltd. w Polsce.

W gronie laureatów Superbrands 2024 znalazły się:

  • AMS,
  • Apart,
  • Biovital,
  • Bracia Sadownicy,
  • Cisowianka,
  • DPD,
  • Dolina Noteci,
  • Dziennik Gazeta Prawna,
  • Emka,
  • Eneris,
  • Felix,
  • Forbes,
  • Gazeta.pl,
  • GPD,
  • Hala Koszyki,
  • Itaka,
  • Katrin,
  • Kaufland,
  • Newsweek,
  • Onet,
  • PKO Faktoring,
  • Plusssz,
  • Przysnacki,
  • Rio Mare,
  • Rossmann,
  • RTV Euro AGD,
  • T-Mobile,
  • Thermomix,
  • Tork,
  • Wiśniowski,
  • Velvet,
  • Vizir,
  • Volkswagen Financial Services.

Historie ich sukcesu, a także artykuły eksperckie, nawiązujące do najważniejszych trendów w branży, można przeczytać w Albumie Superbrands. Jego premiera towarzyszyła Gali.

Jak co roku Rada Marek zadecydowała także o przyznaniu Nagrody Honorowej Superbrands. Przyznaje ją za szczególne zasługi dla promowania marki „Polska” w świecie. Tym razem statuetka trafiła w ręce Igi Światek.

Projekt i Gala Superbrands 2024 zostały objęte patronatem honorowym Prezydenta m. st. Warszawy, Rafała Trzaskowskiego.

  • Partnerzy strategiczni: AMS, ARC Rynek i Opinia, Communication Unlimited, KinAds, Konfederacja Lewiatan
  • Partner instytucjonalny: IAA
  • Partner logistyczny: DPD
  • Partner wspierający: Dragon Rouge

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym konkursu.

  • 1
Gala Superbrands 2024

Gala Superbrands 2024

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 listopada 2024