- 0
- 1
Zwycięzcy 18. polskiej edycji Superbrands
Podczas gali finałowej 18. polskiej edycji Superbrands statuetki trafiły w ręce przedstawicieli najsilniejszych marek biznesowych i konsumenckich, wybranych głosami użytkowników i ekspertów. Nagrodę Honorową, przyznawaną za zasługi dla promocji Polski w świecie, otrzymała Iga Świątek.
Badanie, na podstawie którego wyłonione zostały marki laureatki, zrealizował na początku roku instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Grupa 3,5 tys. respondentów, na podstawie definicji Superbrand, poddała weryfikacji trzy tysiące marek pogrupowanych w ponad 100 kategoriach. Wyniki skonfrontowano następnie z opinią Rady Marek. To stałe, 40-osobowe gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, brandingu i badań rynku. O przyznaniu tytułu Superbrands zadecydowały ich połączone głosy.
Marki biznesowe wybrali eksperci branżowi Konfederacji Lewiatan. Oceniali ich działalność w ramach czterech obszarów:
- jakości produktów lub usług,
- jakości relacji B2B,
- innowacyjności,
- działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.
Hasło 18. polskiej edycji Superbrands brzmiało: „We Are The Champions”
– Marki, których historie prezentujemy w Albumie Superbrands, w swoich kategoriach nie mają sobie równych. Są liderami rynków, stale powiększają przychody, liczbę użytkowników, zasięgi kampanii. Przede wszystkim jednak są to marki dobre dla świata i ludzi:
- ustanawiają branżowe standardy,
- inwestują w pozytywne relacje,
- szanują zespoły pracownicze,
- systematycznie redukują negatywny wpływ swojej działalności na środowisko.
To świadczy o ich mistrzostwie – mówi Nina Kowalewska-Motlik, CEO New Communications, wyłącznego przedstawiciela Superbrands Ltd. w Polsce.
W gronie laureatów Superbrands 2024 znalazły się:
- AMS,
- Apart,
- Biovital,
- Bracia Sadownicy,
- Cisowianka,
- DPD,
- Dolina Noteci,
- Dziennik Gazeta Prawna,
- Emka,
- Eneris,
- Felix,
- Forbes,
- Gazeta.pl,
- GPD,
- Hala Koszyki,
- Itaka,
- Katrin,
- Kaufland,
- Newsweek,
- Onet,
- PKO Faktoring,
- Plusssz,
- Przysnacki,
- Rio Mare,
- Rossmann,
- RTV Euro AGD,
- T-Mobile,
- Thermomix,
- Tork,
- Wiśniowski,
- Velvet,
- Vizir,
- Volkswagen Financial Services.
Historie ich sukcesu, a także artykuły eksperckie, nawiązujące do najważniejszych trendów w branży, można przeczytać w Albumie Superbrands. Jego premiera towarzyszyła Gali.
Jak co roku Rada Marek zadecydowała także o przyznaniu Nagrody Honorowej Superbrands. Przyznaje ją za szczególne zasługi dla promowania marki „Polska” w świecie. Tym razem statuetka trafiła w ręce Igi Światek.
Projekt i Gala Superbrands 2024 zostały objęte patronatem honorowym Prezydenta m. st. Warszawy, Rafała Trzaskowskiego.
- Partnerzy strategiczni: AMS, ARC Rynek i Opinia, Communication Unlimited, KinAds, Konfederacja Lewiatan
- Partner instytucjonalny: IAA
- Partner logistyczny: DPD
- Partner wspierający: Dragon Rouge
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym konkursu.
- 1