Polskie sieci handlu detalicznego z najlepszą obsługą w Europie. Badanie „Daymakerindex 2017”
  • 0
  • 4
13.04.2017

Polskie sieci handlu detalicznego z najlepszą obsługą w Europie. Badanie „Daymakerindex 2017”

Poziom obsługi klienta w Polsce wzrasta m.in. dzięki poprawie umiejętności sprzedażowych personelu sklepów. Zgodnie z badaniem „Daymakerindex Polska 2017” 68% klientów sieci handlu detalicznego zostaje zauważonych od razu po wejściu do sklepu i powitanych przez personel. To o wiele lepszy wynik od tego uzyskanego w Europie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50306 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

kanteda

4 lata temu

odp

A my Polacy jak zawsze narzekamy - tymczasem Polska wypadła najlepiej na tle Europy pod względem jakości obsługi. Mnie np. cieszy wygrana Neonet - mamy kilka marketów w okolicy, tj. kilka sieciówek ze sprzętem i to oni mają zarówno najlepsze ceny, jaki i poziom obsługi. Fajnie, że w końcu Polska wypada pozytywnie na tle Europy pod jakimś istotnym względem.

13 kwietnia 2017