Polskie partie polityczne mniej medialne w listopadzie 2013 r. – Press-Service Monitoring Mediów - Marketing przy Kawie
Polskie partie polityczne mniej medialne w listopadzie 2013 r. – Press-Service Monitoring Mediów
  • 0
  • 2
17.01.2014

Polskie partie polityczne mniej medialne w listopadzie 2013 r. – Press-Service Monitoring Mediów

Medialność partii politycznych i ich liderów nieznacznie spadła – wynika z raportu Press-Service Monitoring Mediów dotyczącego listopada 2013 r. Najwięcej stracił Twój Ruch. Na przeciwnym biegunie znalazło się PSL.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55828 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 stycznia 2014

16 stycznia 2014