Polskie firmy coraz częściej stawiają na AI - Marketing przy Kawie
Polskie firmy coraz częściej stawiają na sztuczną inteligencję – raport KPMG
  • 0
  • 1
21.11.2024

Polskie firmy coraz częściej stawiają na sztuczną inteligencję – raport KPMG

W 2024 r. 28% polskich firm wdrożyło narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję (AI). Kolejne 30% planuje ich implementację w najbliższych miesiącach. Tak wynika z raportu „Monitor Transformacji Cyfrowej Biznesu 2024”, opracowanego przez KPMG we współpracy z Microsoftem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56924 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 listopada 2024

  • 0
  • 3
  • 0
21.11.2024

„Masz coś pod spodem” – Durex i Answear w kampanii o tym, jak dbając o przyjemność, wspieramy nasz dobrostan psychiczny

„Masz coś pod spodem” to hasło kampanii marek Durex i Answear.com, zachęcającej do poznawania swojego ciała i odczuwania 100% przyjemności. Marki przekonują, że nawet najpiękniejsze ubrania warto zdejmować, by odkrywać to, co kryje się pod nimi – strefy erogenne. Ich stymulacja działa na nas kompleksowo – poprawia nasze zdrowie psychiczne, wspiera nastrój i relacje, rozluźnia ciało oraz wzmacnia układ hormonalny.