Polskie Centrum Marketingowe zwiększyło potencjał bazy klientów biznesowych Efekt
  • 0
  • 1
17.06.2005

Polskie Centrum Marketingowe zwiększyło potencjał bazy klientów biznesowych Efekt

Po kilku miesiącach prac, Spółka Polskie Centrum Marketingowe zakończyła rozbudowę jednego ze swoich sztandarowych produktów: Bazy klientów biznesowych Efekt. Baza została powiększona do 1,5 mln rekordów i stanowi aktualnie jedno z najlepszych źródeł wiedzy o przedsiębiorstwach działających na polskim rynku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 czerwca 2005