Polskie agencje nagrodzone w Effie Europe 2019
  • 0
  • 1
17.10.2019

Polskie agencje nagrodzone w Effie Europe 2019

15 października ogłoszono zwycięzców Effie Europe 2019. Wśród nagrodzonych są Agencja Warszawa i Ogilvy Poland. Tytuł Agencja Roku powędrował do McCann Worldgroup, a Grand Effie przyznano kampanii „Like Brands” prowadzonej w Wielkiej Brytanii dla marki Aldi.

Agencja Warszawa została doceniona w Effie Europe 2019 za kampanię „Ikea po sąsiedzku”. Przyznano jej srebrną statuetkę w kategorii Best of the Best-Brand Experience.

Ogilvy Poland nagrodzono srebrem za akcję „Do ostatniego drzewa” przygotowaną dla Greenpeace. Statuetkę tę wręczono w kategorii Best of the Best-Positive Change.

Ta agencja zdobyła też brąz w kategorii Best of the Best-Media Innovation/Idea za kampanię dla Philipsa „Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu?”.

Pełna lista nagrodzonych dostępna jest na stronie www.effie-europe.com.

  • 1

Ogłoszono zwycięzców Effie Europe 2019

 

17 października 2019

16 października 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
16.10.2019

O wzmacnianiu kobiet i zaangażowaniu, czyli Cannes Lions Creative Comms Meeting już po raz dziewiąty

Czy kampanie reklamowe mogą zmienić myślenie o świecie i zainspirować nas do działania? Czy walkę o równe prawa kobiet lub mniejszości seksualnych można prowadzić także poprzez akcje PR? Czy ekologiczne inicjatywy dużych firm naprawdę ratują naszą planetę, czy to tylko greenwashing? Odpowiedzi na te pytania poznamy podczas dziewiątej edycji Creative Comms Meeting.