Polski Związek Łowiecki z logo na stulecie - Marketing przy Kawie
Polski Związek Łowiecki z logo na stulecie działalności. Pojawiły się oskarżenia o plagiat
  • 0
  • 2
12.01.2023

Polski Związek Łowiecki z logo na stulecie działalności. Pojawiły się oskarżenia o plagiat

30 grudnia 2022 r. Polski Związek Łowiecki pochwalił się nowym logo. Zaprojektowała je pracownia Andrzeja Pągowskiego na obchody stulecia organizacji. Internauci skrytykowali projekt, artystę i zwrócili uwagę na możliwy plagiat.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55714 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 stycznia 2023

11 stycznia 2023

  • 0
  • 1
  • 0
11.01.2023

W grudniu 2022 r. drożej o 24,8% niż w grudniu 2021 r. – raport UCE Research

Najnowsza analiza cen pochodzi z blisko 41 tys. sklepów detalicznych. Wynika z niej, że w grudniu 2022 r. codzienne zakupy zdrożały średnio o 24,8% rok do roku. Dwucyfrowe podwyżki dotknęły wszystkie monitorowane kategorie. Oscylowały od 10% do blisko 36% rdr. Na szczycie drożyzny znalazły się produkty sypkie ze wzrostem o 35,9% rdr. Wśród nich najbardziej podrożał cukier – o 59,5% rdr.