Polski startup Cux.io najlepszym start-upem analitycznym dla smart data marketingu na świecie
  • 0
  • 1
9.06.2022

Polski startup Cux.io najlepszym start-upem analitycznym dla smart data marketingu na świecie

Cux.io – polskie narzędzie do automatyzacji analityki i UX – zwyciężył w 10. edycji międzynarodowego konkursu I-Com Data Startup Challenge. W konkursie wyłaniane są najlepsze na świecie start-upy z kategorii Smart Data Marketing. Start-up, jako jedyny reprezentant Polski, zmierzył się z czwórką finalistów z Wielkiej Brytanii, Szwajcarii i Hiszpanii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54825 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 czerwca 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.06.2022

Oświadczenie OFBOR w sprawie pomówień ze strony dyrektora Krajowego Instytutu Mediów, Mirosława Kalinowskiego

Zdaniem OFBOR Mirosław Kalinowski, dyrektor Krajowego Instytutu Mediów, podważał kompetencje i transparentność firm badawczych. Zarzucał im także niechęć do realizacji badań na zlecenie KIM. W tle jest głośne zlecenie badań bez przetargu firmie Alternatywa Polska z Dębiny, zajmującej się wynajmem komputerów. Budżet badania miał wynieść około 24 mln zł.

8 czerwca 2022

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
8.06.2022

Jak zmieniło się zachowanie polskiego konsumenta w sklepie detalicznym na przestrzeni ostatnich dwóch lat? Wyniki raportu „Shopper Barometr Polska 2022”

Pomimo pandemii sklepy stacjonarne pozostają głównym kanałem zakupowym dla Polaków (89% zazwyczaj robi w nich zakupy). W jaki sposób skutecznie komunikować się z konsumentem w sklepie? Czy Polacy trzymają się swojej listy zakupowej? Na te i inne pytania odpowiada raport Shopper Barometr Polska 2020 in-Store Media Polska i Ipsos Polska.