Polski rynek telemarketingu dostosowywany do norm UE
  • 0
  • 1
17.05.2011

Polski rynek telemarketingu dostosowywany do norm UE

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego podpisało z Austrian Standards plus (AS+) umowę, na mocy której zostało oficjalnym partnerem w Polsce w zakresie certyfikacji zgodności call i contact centers z normą EN 15838 według schematu certyfikacji ECCCO (European Confederation of Contact Centres Orgnizations). Procesy certyfikacyjne mają rozpocząć się już w tym miesiącu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54823 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Michał Cichocki

13 lat temu

sprostowanie

Niestety, powyższy opis zawiera sporo błędów. Norma została opracowana w latach 2006-2009 przez kilka międzynarodowych zespołów na zlecenie Komisji Europejskiej. ECCCO poparło normę po jej przegłosowaniu przez CEN. W skład CEN (Europejskiej Komisji Normalizacyjnej) wchodzą przedstawiciele narodowych komitetów normalizacyjnych, w tym Polski Komitet Normalizacyjny.

AS+, lokalna austriacka firma certyfikacyjna, nie jest ani autorem, ani właścicielem standardu. Aby się o tym przekonać, wystarczy rzucić okiem na tekst normy.

AS+ wraz z ECCCO uzgodniły wspólnie jeden ze schematów certyfikacji. Jeden z ośmiu-dziewięciu już zastosowanych.

Norma nie ustanawia skali porównawczej (benchmarku) między różnymi contact centers, ale specyfikuje obszary mające wpływ na jakość dostarczanych usług.

Tymczasem Bank Zachodni WBK, już na przełomie marca i kwietnia 2011 otrzymał certyfikat zgodności z normą EN 15388 dla swojego centrum obsługi telefonicznej. Audyt certyfikacyjny przeprowadził SGS, światowa jednostka certyfikująca, z oddziałami w 140 krajach, w tym także w Polsce.

16 maja 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
16.05.2011

Digital Signage Trends 2011 już 7 czerwca

Już po raz drugi agencja 4D media relations wraz z liderami rynku digital signage oraz z patronem merytorycznym – stowarzyszeniem Polish Digital Signage Association organizuje międzynarodową konferencję Digital Signage Trends 2011. Wydarzenie odbędzie się w Warszawie w hotelu Novotel Airport od 7 do 8 czerwca. Dwudniowa konferencja poświęcona będzie nowoczesnej formie reklamy i informacji na nośnikach cyfrowych takich jak monitory LCD, projektory, interaktywne kioski oraz ściany wideo.