Polski rynek reklamy kontekstowej w 2013 r. wart 216,5 mln zł – raport Adkontekst
  • 0
  • 4
22.04.2014

Polski rynek reklamy kontekstowej w 2013 r. wart 216,5 mln zł – raport Adkontekst

Wartość reklamy kontekstowej w 2013 r. wyniosła ponad 216 mln zł i urosła o 4,5%. Agencje i domy mediowe w 2014 r. zamierzają zwiększyć wydatki na reklamę w sieciach kontekstowych o kolejne 7,4%. Takie wnioski znalazły się w piątej edycji raportu sieci reklamowej Adkontekst „Rynek reklamy kontekstowej w Polsce”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 kwietnia 2014

17 kwietnia 2014