Polski rynek mobilny poniżej średniej w regionie – badanie Gemiusa - Marketing przy Kawie
Polski rynek mobilny poniżej średniej w regionie – badanie Gemiusa
  • 0
  • 1
4.06.2013

Polski rynek mobilny poniżej średniej w regionie – badanie Gemiusa

Telefony komórkowe i tablety sukcesywnie podbijają przestrzeń wirtualną. Ich udział w internetowym ruchu z roku na rok rośnie. Najwyższy odsetek odsłon mobilnych odnotowano w Danii, ale to rynek słowacki rośnie najszybciej – wynika z badań Gemiusa. Polska znajduje się poniżej średniej w regionie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55734 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 czerwca 2013