Polski rynek cyfrowej komunikacji OOH daleko za Europą. Raport Infuture Hatalska Foresight Institute
  • 0
  • 0
7.12.2017

Polski rynek cyfrowej komunikacji OOH daleko za Europą. Raport Infuture Hatalska Foresight Institute

Polski rynek reklamy zewnętrznej wyraźnie odstaje od światowych standardów. Zarówno pod względem uwarunkowań prawnych, jak i liczby nośników cyfrowych – wynika z raportu „Digital Out-of-Home. Stan obecny i kierunki rozwoju”. Opracowanie przygotował Infuture Hatalska Foresight Institute na zlecenie AMS.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 grudnia 2017