Polski oddział Mitsubishi Motors obsługiwany w Internecie przez Today
  • 0
  • 0
16.05.2018

Polski oddział Mitsubishi Motors obsługiwany w Internecie przez Today

Polski oddział Mitsubishi Motors wybrał w przetargu agencję Today. Od początku maja firma prowadzi stałą obsługę mediów społecznościowych japońskiego producenta samochodów.

Agencja Today stworzyła strategię działań marki w polskich mediach społecznościowych. Zajmie się jej wdrożeniem na Facebooku, Instagramie i YouTube.

W ramach współpracy odpowiada za tworzenie lokalnych treści, współpracę z ambasadorami marki, fotografami, przygotowanie akcji specjalnych oraz zakup mediów.

Działania w mediach społecznościowych są ważną częścią naszego planu marketingowego i wraz z rozwojem tych kanałów zyskują na znaczeniu. Realizacja strategii w social media wymaga bardzo dogłębnej, efektywnej analizy i szybkiej reakcji na częste zmiany.

Agencja Today będzie miała za zadanie wdrożenie na łamach mediów społecznościowych nowej strategii budowania wizerunku marki Mitsubishi, której motywem przewodnim jest hasło „Drive Your Ambition”. Początek naszej współpracy to także ważny moment premiery zupełnie nowego modelu SUV-a coupe Mitsubishi Eclipse Cross. To istotne zadania i cieszymy się, że będziemy je realizować z doświadczonym partnerem – podkreśla Łukasz Wójcik, dyrektor działu marketingu i PR polskiego przedstawicielstwa MMC.

16 maja 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
16.05.2018

Do 2021 r. wydatki firm na rozwój i wdrożenie systemów AI wyniosą w skali globalnej 200 mld dol. – prognozuje Deloitte

Dynamika wzrostu wydatków na wdrożenie systemów sztucznej inteligencji (AI) w latach 2017–2021 ma wynieść 50 proc. Oznacza to łączne wydatki na poziomie 200 mld dol. Inwestycje będą ponosić przedsiębiorstwa reprezentujące szeroki wachlarz branż: od służby zdrowia, poprzez handel, bankowość, aż do przemysłu wytwórczego. Takie są przewidywania ekspertów Deloitte zawarte w analizie „Cognitive technologies. A technical primer”.