Polski komiwojażer w czeskiej reklamie T-Mobile. Protest ambasady (wideo)
  • 3
  • 1
4.12.2014

Polski komiwojażer w czeskiej reklamie T-Mobile. Protest ambasady (wideo)

W czeskiej reklamie T-Mobile pokazano sprzedawcę wadliwych telefonów, którego język każe widzowi domyślać się, że ma przed sobą Polaka. Przy granicy handlarz wykorzystuje naiwność czeskiego instruktora narciarskiego, wymieniając jego telefon na wadliwego smartfona. Sposób przedstawienia sprzedawcy wywołał protest polskiej ambasady w Pradze.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51119 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

rgs

7 lat temu

"Ten film jest prywatny."

Tu mniej prywatny gdyby ktoś szukał:
https://www.youtube.com/watch?v=DdkqDSrqmC8

4 grudnia 2014

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
4.12.2014

„Hashtagnation” – siła pokolenia selfie. Raport agencji Havas Worldwide

Niemal dla wszystkich media społecznościowe są główną platformą w kontaktach ze znajomymi. Blisko połowa przyznaje, że marki są zasadniczym elementem ich życia. Lubią, kiedy firmy angażują ich do działania. Charakteryzuje ich wrodzona zdolność rozumienia zasad marketingu. Taki obraz młodej generacji wyłania się z badania „Hashtagnation – marketing dla pokolenia selfie” Havas Worldwide.