Polski internauta wpatrzony w telewizor
  • 0
  • 2
23.08.2010

Polski internauta wpatrzony w telewizor

Mimo zapowiadanego zewsząd rychłego końca telewizji, aż 78 proc. polskich internautów deklaruje, że ją ogląda. Najczęściej oglądanym przez nich serialem jest „Dr House” – wynika  z badania przeprowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia na Epanel.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Marzena

14 lat temu

Dr Haus i interneauci

Dla Blumag sponsoring dr Haus byłby idealny. Od jesieni najnowsza seria po leczeniu odwykowym Hausa. Wszyscy zasiądą przed telwizorami.

23 sierpnia 2010

20 sierpnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
20.08.2010

Sanitec Koło rozpoczyna współpracę z Toolboksem

Firma Koło, część międzynarodowego koncernu Sanitec, lidera branży ceramiki łazienkowej, zatrudniła agencję Toolbox Creative Communications do opieki nad swoim wizerunkiem. Współpraca obejmuje szeroko zakrojone działania PR, działania CSR spółki oraz aktywność w social media. Agencja zajmie się także promowaniem ekspertów firmy Koło, istniejących linii produktowych oraz wprowadzaniem na rynek nowości marek Koło, Keramag i Koralle.