„Polski apetyt na życie” – kampania Żywca z nowym przekazem (wideo)
  • 2
  • 1
16.11.2012

„Polski apetyt na życie” – kampania Żywca z nowym przekazem (wideo)

19 listopada Żywiec rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem „Polski apetyt na życie”. Jej celem jest zaprezentowanie otwartej, bardziej optymistycznej i odważnej wizji marki. Kampania będzie realizowana w kluczowych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

kilimandżaro

11 lat temu

piwo piwo trochę klasyczne a trochę w metrze

generyczny ten spot... 'jakieś piwo' Lech był zawsze o imprezie, im to pasowało. tutaj wyszło 'młodzieżowo' czyli stęchle

16 listopada 2012

15 listopada 2012