Potencjał turystyczny Polski promują sportowcy - Marketing przy Kawie
„Polska. Więcej niż myślisz” – kampania promuje potencjał turystyczny Polski
  • 2
  • 5
14.11.2024

„Polska. Więcej niż myślisz” – kampania promuje potencjał turystyczny Polski

Kampania „Polska. Więcej niż myślisz” powstała na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej (POT) we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki. Ambasadorami zostali kolarka Katarzyna Niewiadoma i koszykarz Jeremy Sochan. Polskę promują również lekkoatletki: Natalia Bukowiecka i Maria Andrejczyk.

Koncept kreatywny kampanii opiera się na interakcji dwojga ambasadorów, która nawiązuje do współczesnego języka komunikacji cyfrowej. Każde z nich dzieli się osobistymi rekomendacjami dotyczącymi ulubionych miejsc w Polsce, zachęcając do ich odwiedzenia. W duchu sportowej rywalizacji ambasadorzy na przemian proponują atrakcje, które warto poznać. Efektem jest narracja, która ma odzwierciedlać bogactwo i kontrasty oferty turystycznej Polski.

Kampania skierowana jest do odbiorców z 11 europejskich krajów. Obejmuje emisję 30-sekundowego spotu telewizyjnego, promocję online, działania w social media oraz uruchomienie strony internetowej. W przekazie podkreślono atuty Polski – piękno przyrody, wyjątkową kuchnię, bogate dziedzictwo kulturowe oraz nowoczesne, pełne życia miasta.

Spot pokazuje Polskę jako kraj otwarty, gościnny i inkluzywny, który oferuje turystom różnorodność i autentyczne przeżycia. Koncept kreatywny oraz podejście mediowe ma wnosić świeżość do promocji Polski jako miejsca przyjazdów, które jest „Więcej niż myślisz”.

Działania przygotowały: agencja kreatywna MullenLowe Warsaw i agencja mediowa Mediahub.

Natalia Bukowiecka i Maria Andrejczyk zapraszają na Warmię, Mazury i Podlasie

W drugim klipie promującym Polskę wystąpiły medalistki olimpijskie:

  • Natalia Bukowiecka (przed ślubem Kaczmarek) – trzecia w paryskim finale biegu na 400 metrów,
  • Maria Andrejczyk – druga w Tokio oszczepniczka, od której lepiej w historii rzucały jedynie dwie inne zawodniczki.

Lekkoatletki ponad 300 dni w każdym roku spędzają poza domami. Stąd jeszcze mocniej cenią każdą chwilę spędzoną w rodzinnych stronach. Uważają, że Polska – z jej społeczeństwem, atrakcjami, naturalnym bogactwem i tradycjami – jest warta każdej spędzonej tu chwili.

Maria Andrejczyk w filmie prezentuje spokój Podlasia. Pokazuje widzom swoje ulubione lokalizacje z regionu: wiadukty w Stańczykach, Górę Cisową i suwalskie jeziora, Wigierski Park Narodowy i Czarną Hańczę. Okolice, w których mieszka Bukowiecka – świat Warmii i Mazur – oferują całkiem inne możliwości. Dla Natalii najlepsze jezioro to takie, na które można wpłynąć żaglówką.

Wiemy, że same jesteśmy ambasadorkami Polski. Ale to nie tylko sportowe wyniki i fakt, że dzięki naszym startom mówi się o naszym kraju. Gdy ktoś nas o niego pyta, polecamy, co się da i ile się da. To też, według mnie, jest patriotyzm – kończy Andrejczyk.

Spot powstał w ramach współpracy polskiej Diamentowej Ligi z Polską Organizacją Turystyczną. Realizowany był jesienią na Mazurach, Podlasiu i Śląsku. Przygotowała go agencja Visual Heads.

  • 5
„Polska. Więcej niż myślisz" kampania promuje potencjał turystyczny Polski

„Polska. Więcej niż myślisz” – kampania promuje potencjał turystyczny Polski

Potencjał turystyczny Polski - Mazury i Podlasie
Potencjał turystyczny Polski - Mazury i Podlasie
Potencjał turystyczny Polski - Mazury i Podlasie
Potencjał turystyczny Polski - Mazury i Podlasie

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 listopada 2024

13 listopada 2024