Polska Telefonia Cyfrowa i Mateusz Kusznierewicz - pasja, marzenia, odwaga
  • 0
  • 1
15.12.2005

Polska Telefonia Cyfrowa i Mateusz Kusznierewicz – pasja, marzenia, odwaga

Polska Telefonia Cyfrowa sp. z o. o. – największy operator telefonii komórkowej w Polsce – oraz mistrz olimpijski Mateusz Kusznierewicz podpisali umowę, na mocy której PTC staje się generalnym sponsorem Zespołu Mateusza Kusznierewicza. Współpraca między Mateuszem Kusznierewiczem a Polską Telefonią Cyfrową obejmuje okres przygotowań do Igrzysk Letnich w Pekinie 2008 roku oraz innych startów z udziałem sportowca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 grudnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.12.2005

Inquiry i „Twój Styl” zaglądają Polkom do kosmetyczek

Badacze z agencji Inquiry postanowili się dowiedzieć, czym malują się kobiety w Polsce. Zajrzeli do kosmetyczek, torebek, szafek i toaletek, aby zapisać ilość, marki i kolory kosmetyków. Teraz wiemy dokładnie, jak różnorodny jest rynek kosmetyków do makijażu. „Oto cała kolorowa prawda o nas” – pisze Maria Szczepańska w artykule „Czym malują się Polki?”, który został przygotowany na podstawie raportu agencji badawczej Inquiry. Artykuł został opublikowany w grudniowym, jubileuszowym wydaniu miesięcznika „Twój Styl”.