Polska sypialnia - nie liczba, a jakość - Marketing przy Kawie
Polska sypialnia - nie liczba, a jakość
  • 0
  • 1
26.02.2008

Polska sypialnia – nie liczba, a jakość

Jak wynika z ostatniego „Światowego badania jakości życia seksualnego”, przeprowadzonego przez firmę Durex, Polacy mają najmniejszą liczbę partnerów seksualnych w Europie i nie uprawiają seksu tak często, jakby chcieli. Jednocześnie to nad Wisłą prowadzi się najbardziej urozmaicone życie erotyczne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55460 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

WojKot

16 lat temu

to kit a nie badania

takie badania to kit
Nie można wyciągać poważnych wniosków na podstawie ankiet on-line, wśród respondentów, którzy dla jaj albo z innych pobudek wpisują co tylko chcą. To zwłaszcza, że PRZECIĘTNY Polak (i tak samo zresztą Austriak) ma kilkanaście partnerek, to bzdura.

26 lutego 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
26.02.2008

Budżety prasowe w rękach zespołu nowej spółki Off-line

Działalność rozpoczyna podmiot specjalizujący się w planowaniu i zakupie powierzchni reklamowej w prasie – spółka Off-line. Dla rynku prasowego (czytelników, klientów i domów mediowych) oznacza to m. in. lepszą jakość reklamy w prasie, możliwość wykorzystania przez marketerów nowych narzędzi planistycznych oraz dostęp do wiedzy wyspecjalizowanych ekspertów i profesjonalnej obsługi na każdym etapie współpracy.