Polska specjalność – zakupy last minute w Sieci. Badanie Kantar Millward Brown - Marketing przy Kawie
Polska specjalność – zakupy last minute w Sieci. Badanie Kantar Millward Brown
  • 0
  • 3
13.12.2017

Polska specjalność – zakupy last minute w Sieci. Badanie Kantar Millward Brown

Bożonarodzeniowe zakupy już w pierwszych tygodniach grudnia? To rzadkość. 7% Polaków kupuje prezenty na święta z wyprzedzeniem. 49% z kolei odkłada tę sprawę na ostatnią chwilę – wynika z badania pracowni badawczej Kantar Millward Brown, przeprowadzonego na zlecenie firmy PayPal.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55217 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 grudnia 2017

12 grudnia 2017