Polska reklama przeciwko pozostałej "Młodej Europie"
  • 0
  • 1
31.08.2009

Polska reklama przeciwko pozostałej „Młodej Europie”

Niewątpliwie Golden Drum jest jednym z najważniejszych festiwali dla polskich agencji reklamowych. Co roku agencje wysyłają ponad 200 prac na konkurs. W ubiegłbym roku zdobyły 3 tytuły najlepszej agencji tej części kontynentu oraz jak wynika z dotychczasowych doświadczeń, są o krok od zwycięstwa od konkurentów w Golden Drum „play off” o złotą różę – nagrodę dla najlepszej agencji „Młodej Europy” z Polski, Czech, Austrii, Rumunii i Izraela.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 sierpnia 2009

30 sierpnia 2009