Polska Press Grupa zmienia layouty swoich tytułów
Polska Press Grupa zmienia layouty swoich tytułów i oferuje dodatki tematyczne
  • 0
  • 1
29.03.2022

Polska Press Grupa zmienia layouty swoich tytułów i oferuje dodatki tematyczne

Od 29 marca w sieciach sprzedaży prasy oraz za pośrednictwem prenumeraty i e-wydań czytelnicy wszystkich dzienników wydawanych przez Polska Press Grupę otrzymają gazety nowej jakości. PPG wdrożyła właśnie jedną z największych w ostatnich latach zmian layoutów swoich tytułów. Zaproponowała też czytelnikom dodatki tematyczne wspólne dla wszystkich wydawanych dzienników.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55194 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 marca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.03.2022

E-mail wciąż liderem w komunikacji marketingowej. Badanie wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce

Dla zdecydowanej większości firm e-mail jest wciąż głównym kanałem komunikacji. Klienci oczekują spersonalizowanych wiadomości, a firmy coraz lepiej rozumieją potencjał marketing automation. Chociaż połowa z nich nie korzysta jeszcze z tego rozwiązania, to ma to w planach. Takie wyniki przyniosło 18. ogólnopolskie badanie wykorzystania poczty elektronicznej, przeprowadzone przez Sare z grupy kapitałowej Digitree Group.