Polska Organizacja Turystyczna zainaugurowała kampanię „Polska bez barier”
  • 1
  • 1
16.11.2022

Polska Organizacja Turystyczna zainaugurowała kampanię „Polska bez barier”

Polska Organizacja Turystyczna zainaugurowała kampanię „Polska bez barier”. Spot zachęca osoby niepełnosprawne do korzystania z uroków podróżowania po całej Polsce.

Jak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Ministerstwa Sportu i Turystyki w 2019 r., główną barierą podróżowania w przypadku osób niepełnosprawnych są:

  • trudności organizacyjne;
  • obawa przed samą podróżą;
  • brak akceptacji społeczeństwa;
  • brak ofert biur podróży dostosowanych do ich potrzeb.

Aby zwiększyć świadomość osób niepełnosprawnych, przygotowano spot, do którego POT zaprosił niepełnosprawnych influencerów. Są to:

  • Magda Orłoś − autorka bloga kulinarnego „Gotowanie w ciemno”;
  • Katarzyna Szymura − pedagog, lektorka i popularyzatorka polskiego języka migowego;
  • Sylwester Wilk − trener, mistrz Polski U16 600 m, brązowy medalista mistrzostw Europy;
  • Michał Fitas − prezes Ogólnopolskiej Federacji Kibiców Niepełnosprawnych, współpracownik PZPN;
  • Łukasz Hećman − prawnik, pasjonat sportu, podróżnik, autor bloga „niePełnosprawny turysta”.

Spot pokazuje niektóre atrakcje turystyczne w pełni dostępne dla osób niepełnosprawnych

To m.in:

  • Morskie Oko;
  • hala targowa w Poznaniu;
  • stadion piłkarski we Wrocławiu;
  • Europejskie Centrum Solidarności w Gdańsku;
  • Galeria Malarstwa w Muzeum Śląskim w Katowicach.

Kampania pojawi się w mediach społecznościowych, na kanałach własnych zaproszonych do współpracy influencerów oraz w digitalu.

Za stworzenie scenariusza i produkcję spotu, realizację działań promocyjnych, public relations i influencer marketingu odpowiada agencja KDK Events.

  • 1
Polska Organizacja Turystyczna zainaugurowała kampanię „Polska bez barier”

Polska Organizacja Turystyczna zainaugurowała kampanię „Polska bez barier”

16 listopada 2022