"Polska jest Różnorodna" - kampania społeczna Stowarzyszenia Proxenia
  • 0
  • 1
6.12.2007

„Polska jest Różnorodna” – kampania społeczna Stowarzyszenia Proxenia

Stowarzyszenie na Rzecz Integracji Ochrony Cudzoziemców Proxenia w ramach Projektu Altercamp rozpoczęło w pierwszym tygodniu grudnia kampanię społeczną pod hasłem „Polska jest Różnorodna”. Kampanię przygotowała i realizuje Fabryka Komunikacji Społecznej. Celem podjętych działań jest zwrócenie uwagi na problem odmienności rasowej, a jednocześnie na problemy uchodźców przebywających w naszym kraju. Kampania potrwa do świąt Bożego Narodzenia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.12.2007

Samsung na rzecz Stowarzyszenia "Amazonki"

Samsung przekazał Stowarzyszeniu „Amazonki” 60 000 zł w ramach akcji Różowa Wstążka - działań zainicjowanych w październiku, miesiącu walki z rakiem piersi. Przekazane środki zostaną przeznaczone na rozpoczęcie nowego projektu Stowarzyszenia „Rehabilitacja ruchowa – aerobik na pływalni”, mającego na celu wspieranie rehablilitacji kobiet dotkniętych chorobą nowotworową. Dotacją tą Samsung przypięczętował długofalową współpracę ze Stowarzyszeniem Amazonek ogłoszoną we wrześniu br. na tegorocznym Marszu Różowej Wstążki.