Polska Izba Przemysłu Targowego: targi w 2014 r. coraz większe
  • 0
  • 1
5.03.2015

Polska Izba Przemysłu Targowego: targi w 2014 r. coraz większe

Targi w Polsce pozostają ważnym instrumentem marketingu i komunikacji biznesowej. Wskazują na to dane PIPT oraz Centrexu – Międzynarodowego Związku Statystyk Targowych. Porównując statystyki w układzie dwuletnim, PIPT przewiduje tendencję wzrostową wszystkich kluczowych parametrów: powierzchni targowej wynajętej, liczby wystawców i zwiedzających.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 marca 2015

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
5.03.2015

Polka rozważna, towarzyska i modna – ARC Rynek i Opinia

Polki lubią zakupy, jednak podchodzą do nich racjonalnie. Moda jest dla nich ważna i chętnie poszukują informacji o nowych trendach. Interesują się sportem oraz częściej niż mężczyźni biorą udział w wydarzeniach kulturalnych. Do kawiarni chodzą w celach towarzyskich, a jeśli chcą zjeść posiłek poza domem, najczęściej wybierają pizzerię lub restaurację lokalną – wynika z badań ARC Rynek i Opinia.