„Ekspozycja Roku” – rusza 8. edycja konkursu - Marketing przy Kawie
Polska Izba Przemysłu Targowego ogłasza 8. edycję konkursu „Ekspozycja Roku”
  • 0
  • 1
7.01.2025

Polska Izba Przemysłu Targowego ogłasza 8. edycję konkursu „Ekspozycja Roku”

Polska Izba Przemysłu Targowego zaprasza do udziału w ósmej edycji konkursu „Ekspozycja Roku”. Konkurs skierowany jest do firm specjalizujących się w projektowaniu i realizacji ekspozycji targowych oraz eventowych.

Konkurs „Ekspozycja Roku” promuje nowatorskie rozwiązania architektoniczne w branży wystawienniczej i eventowej. Podkreśla też znaczenie wysokiej jakości usług w zakresie projektowania i realizacji stoisk na targach i innych wydarzeniach. Udział w konkursie to okazja do wyróżnienia najlepszych projektów oraz projektantów, inwestorów i wykonawców za ich osiągnięcia oraz eksperckie podejście do realizacji przestrzeni ekspozycyjnych.

Konkurs obejmuje kategorie związane z projektowaniem i realizacją stoisk oraz ekspozycji. Jury poszukiwać będzie projektów, które wyróżniają się:

  • nowatorskim podejściem do projektowania,
  • wysoką jakością wykonania,
  • funkcjonalnością i estetyką rozwiązań.

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane będą w terminie od 3 stycznia do 15 lutego 2025 r. Szczegółowy regulamin oraz więcej informacji dostępnych jest na stronie polfair.pl/konkurs-pipt-ekspozycja-roku-2024-2025-2/.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym konkursu.

Konkurs „Ekspozycja Roku”

Konkurs PIPT „Ekspozycja Roku” po raz ósmy

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 stycznia 2025

  • 0
  • 1
  • 0
7.01.2025

Gazeta.pl i Fundacja Avalon stworzyły poradnik komunikacji niewykluczającej

Stereotypy, brak dostępności i niedostosowany język stanowią bariery, które utrudniają osobom z niepełnosprawnościami pełną integrację ze społeczeństwem. Chcąc wywrzeć wpływ na sposób, w jaki media prezentują osoby z niepełnosprawnościami, redakcja Gazeta.pl we współpracy z Fundacją Avalon stworzyła przewodnik „Dostępność. Poradnik dla twórców, dziennikarzy i wszystkich osób zainteresowanych budowaniem niewykluczającej komunikacji".