Polska Grupa Górnicza wybrała agencje reklamowe
  • 0
  • 1
6.08.2020

Polska Grupa Górnicza wybrała agencje reklamowe

Przetarg na obsługę kampanii reklamowej dla Polskiej Grupy Górniczej wygrały trójmiejskie agencje High5 Studio oraz Imaggo jako konsorcjum. Budżet kampanii to niemal 300 tys. zł. Współpraca przewidziana jest do końca 2020 r.

Polska Grupa Górnicza poszukiwała agencji, która przeprowadzi internetową kampanię promującą paliwa konfekcjonowane oraz sklep PGG. Przetarg na te działania wygrało trójmiejskie konsorcjum: agencja High5 Studio oraz Imaggo.

Jedną z gałęzi działalności Polskiej Grupy Górniczej jest sprzedaż paliw konfekcjonowanych. PGG oferuje m.in. klasyczne węgle opałowe czy paliwa ekologiczne. Spółka postanowiła zainwestować w działania internetowe, które obejmą reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google, remarketing oraz reklamę produktową.

Zadaniem konsorcjum będzie przeprowadzenie kampanii, jej optymalizacja oraz przygotowanie kreacji przeznaczonych do emisji na różnych platformach.

  • 1

Polska Grupa Górnicza wybrała agencje reklamowe

6 sierpnia 2020



  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.08.2020

Ubrania zniszczone na skutek ataku na osoby LGBTQIA+ w kampanii Zalando, Misbhv i KPH

Platforma Zalando ruszyła z kampanią ukazującą problemy społeczności LGBTQIA+ wywołane skalą homofobii w Polsce. Kampania „Historie ukryte w ubraniach” powstała we współpracy z organizacją pozarządową Kampania Przeciw Homofobii oraz polską marką Misbhv. Celem projektu jest pokazanie prawdziwych historii osób LGBTQIA+, które stały się ofiarami przemocy ze względu na orientację seksualną.