Polska cyfrowym liderem w Europie Środkowo-Wschodniej – raport WeCan
  • 0
  • 5
9.11.2018

Polska cyfrowym liderem w Europie Środkowo-Wschodniej – raport WeCan

Rynek reklamowy w Europie Środkowej i Wschodniej rozwija się w zaskakującym tempie – to najważniejszy wniosek z raportu „Cannual Report 2018” sieci afiliacyjnej agencji reklamowych WeCan. Telewizja pozostaje nadal dominującym medium w większości krajów regionu, jednak media cyfrowe szybko nadrabiają zaległości. Polska jest jednym z najsilniejszych rynków pod względem wydatków na reklamę online. Konkuruje o pierwsze miejsce z Czechami i Rosją – cyfrową potęgą regionu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

45476 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

8 listopada 2018

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
8.11.2018

Ile zamierzamy wydać na nadchodzące święta Bożego Narodzenia? Barometr Providenta

Na zorganizowanie świąt chcemy przeznaczyć średnio 719 zł, czyli niemal tyle samo, co w dwóch poprzednich latach – wynika z badania Barometr Providenta. Połowa ankietowanych zadeklarowała jednak, że choć kupi wszystkie potrzebne produkty, to ograniczy się do tych najtańszych. Jednocześnie zmalała liczba osób, którym wcześniej brakowało środków na tradycyjne świąteczne wydatki.