Polska 2050 kieruje przekaz do wyborców zmęczonych PiS-em
  • 1
  • 4
29.03.2021

Polska 2050 kieruje przekaz do wyborców zmęczonych PiS-em

26 marca rozpoczęła się akcja billboardowa Polski 2050. Skierowana jest do osób rozczarowanych rządami Zjednoczonej Prawicy.

W wybranych lokalizacjach pojawiły się pierwsze plakaty nawiązujące do filmu opublikowanego 20 marca – w dniu, którym miały zostać przedstawione założenia tzw. Nowego Ładu. W filmie tym Szymon Hołownia wzywa Jarosława Kaczyńskiego do przeprosin za Daniela Obajtka. Jednocześnie sugeruje rozczarowanym wyborcom, że jeśli władza zawodzi, to trzeba ją zmienić: wszak „ślubu z nimi nie braliśmy”.

Billboardy wyeksponowano na początek w Radomiu, Rzeszowie i Ustrzykach. Kolejne wkrótce pojawią się również w innych lokalizacjach, m.in. w Ostrołęce.

  • 4
Polska 2050 rozpoczęła kampanię billboardową

Polska 2050 rozpoczęła kampanię billboardową

Polska 2050 rozpoczęła kampanię billboardową
Polska 2050 rozpoczęła kampanię billboardową
Polska 2050 rozpoczęła kampanię billboardową

26 marca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.03.2021

W kwietniu kolejna edycja IAB HowTo Days: trzy dni z SEM, e-retail i gamingiem

Konferencja IAB HowTo Days odbędzie się 20–22 kwietnia. Eksperci branżowi wezmą pod lupę zmiany, które dokonały się w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy w trzech obszarach: SEM, e-retail i gaming. Przyjrzymy się, jakie działania musiały ulec modyfikacji w związku z pandemią COVID-19, na jakie rozwiązania postawiły firmy oraz czy wystarczająco szybko i efektywnie nauczyliśmy się je wykorzystywać w codziennej pracy. Wydarzenie odbędzie się w formie online, a każdy dzień poświęcony będzie oddzielnemu obszarowi.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.03.2021

Rozbieżności oczekiwań w obszarze B2B. Raport Deloitte Digital

Deloitte Digital zwrócił się do firmy Forrester Consulting z prośbą o przeprowadzenie badania wśród sprzedających i kupujących w modelu B2B, aby uzyskać lepszy obraz tego, jak racjonalne i emocjonalne podejście wpływa na proces podejmowania decyzji oraz jak przebiega budowanie i podtrzymywanie zaufania w trakcie relacji B2B. Wyniki badania mogą wskazać firmom B2B elementy, które kupujący rzeczywiście cenią. Pozwoli im to na skupienie się na istotnych inwestycjach i inicjatywach wspierających relacje oparte na emocjach i wyróżni ich na tle konkurencji.