Polska 2050 kieruje przekaz do wyborców zmęczonych PiS-em
  • 1
  • 4
29.03.2021

Polska 2050 kieruje przekaz do wyborców zmęczonych PiS-em

26 marca rozpoczęła się akcja billboardowa Polski 2050. Skierowana jest do osób rozczarowanych rządami Zjednoczonej Prawicy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51093 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

26 marca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.03.2021

W kwietniu kolejna edycja IAB HowTo Days: trzy dni z SEM, e-retail i gamingiem

Konferencja IAB HowTo Days odbędzie się 20–22 kwietnia. Eksperci branżowi wezmą pod lupę zmiany, które dokonały się w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy w trzech obszarach: SEM, e-retail i gaming. Przyjrzymy się, jakie działania musiały ulec modyfikacji w związku z pandemią COVID-19, na jakie rozwiązania postawiły firmy oraz czy wystarczająco szybko i efektywnie nauczyliśmy się je wykorzystywać w codziennej pracy. Wydarzenie odbędzie się w formie online, a każdy dzień poświęcony będzie oddzielnemu obszarowi.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.03.2021

Rozbieżności oczekiwań w obszarze B2B. Raport Deloitte Digital

Deloitte Digital zwrócił się do firmy Forrester Consulting z prośbą o przeprowadzenie badania wśród sprzedających i kupujących w modelu B2B, aby uzyskać lepszy obraz tego, jak racjonalne i emocjonalne podejście wpływa na proces podejmowania decyzji oraz jak przebiega budowanie i podtrzymywanie zaufania w trakcie relacji B2B. Wyniki badania mogą wskazać firmom B2B elementy, które kupujący rzeczywiście cenią. Pozwoli im to na skupienie się na istotnych inwestycjach i inicjatywach wspierających relacje oparte na emocjach i wyróżni ich na tle konkurencji.