Polscy laureaci Magellan Awards i Spotlight Awards 2015
  • 0
  • 0
10.11.2015

Polscy laureaci Magellan Awards i Spotlight Awards 2015

Amerykańska organizacja LACP (League of American Communications Professionals) przyznała nagrody w międzynarodowych konkursach Magellan Awards oraz Spotlight Awards. Wśród nagrodzonych znalazły się agencje z Polski.

W konkursie Magellan Awards platynę zdobyły: Procontent Communication za kampanię „StomaLife. Odkryj stomię” (w kategorii Product/Service Comms.: Other) oraz CluePR za „Fellowes ErgoTest 2015” dla firmy Fellowes (w kategorii Product/Service Comms.: Consumer).

„StomaLife. Odkryj stomię”

W kategorii Corporate Communications złoto wręczono Clue PR za kampanię „Start do kariery”, przygotowaną dla Gumtree Poland.

Brązowe statuetki otrzymały: Public Dialog za pierwszą w Polsce publiczną aukcję aut klasycznych dla Ardor Auction (w kategorii Product/Service Comms.: Other) oraz Procontent Communication za projekt „Cha-Ching” dla Prudential Poland (w kategorii Product/Service Comms.: Consumer).

W konkursie Spotlight Awards srebrem nagrodzono Procontent Communication za kampanię „Płodny Polak” (w kategorii Multiple/Mixed Formats: Conference/Meeting/Event).

  • 1

10 listopada 2015

Reklama
Reklama