Polscy konsumenci wymagają większej terminowości oraz jakości
  • 0
  • 1
8.09.2011

Polscy konsumenci wymagają większej terminowości oraz jakości

Polaków najczęściej spotykają takie przejawy braku rzetelności firm, jak nieterminowość dostaw towarów i usług oraz ich niska jakość – to ostatni wniosek z badania „Rzetelność polskich firm okiem konsumenta”, przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53992 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.09.2011

Bomi oferuje darmowe zakupy

Delikatesy Bomi rozpoczęły we wrześniu konkurs pod hasłem „Wygraj rok darmowych zakupów”. Potrwa on do 2 października br. W kampanii reklamowej wykorzystywane są stacje radiowe o zasięgu regionalnym (Złote Przeboje, Eska, Wawa, rozgłośnie regionalne Polskiego Radia), outdoor i reklama w autobusach na ekranach LED, reklama w prasie ogólnopolskiej (m.in. „Gazeta Wyborcza", „Gala", „Wprost", „Show") oraz geotargetowane reklamy w Internecie.