Polscy internauci stają się Prosumentami
  • 0
  • 1
2.01.2008

Polscy internauci stają się Prosumentami

Ponad połowa internautów sugeruje się opiniami innych użytkowników sieci podejmując decyzję zakupową – wynika z badania zrealizowanego przez firmę Gemius SA na potrzeby konferencji 2nd Interactive Marketing Meeting. Największy wpływ na decyzję mają komentarze na aukcjach oraz opinie w sklepach internetowych. Badanie wskazuje, jaką rolę odgrywają internauci w procesie poszukiwania i tworzenia informacji o markach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51624 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

maddog

14 lat temu

błąd

w link www.intercativemarketingmeeting.pl wkradła się literówka ;-)

2 stycznia 2008

1 stycznia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
1.01.2008

Lawina możliwości (USA Today)

T. Howard, "Ski venders give advertisers an avalanche of opportunity", "USA Today"

Narciarze to wymarzona grupa docelowa - są aktywni, nastawieni na rozrywkę i nieźle zarabiają. Można do niech trafić w ośrodkach narciarskich i na trasach zjazdowych wykorzystując różne formy marketingu. "USA Today" opisuje zastosowane ostatnio w amerykańskich kurortach sposoby - samplingi, promocje, ambient media oraz specjalną zimową kampanię Absolutu.

28 grudnia 2007

27 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
27.12.2007

Pracuj mniej, pracuj lepiej (BNET.com)

"The 4-Hour Workweek", "BNET.com", 19.12.2007

Wszyscy, którzy zgodzą się ze stwierdzeniem, że nawet wysokie dochody nie maja praktycznej wartości bez czasu, w którym można je spożytkować, powinni obejrzeć to krótkie video. Timothy Ferriss, autor książki "The 4-Hour Workweek", prezentuje w nim kilka porad dotyczących efektywnego wykorzystania naszego czasu. Mogą tym pomóc na przykład: sporządzanie listy rzeczy nieistotnych, których zrobienia chcemy uniknąć, praktyczne zastosowanie zasady Pareto w życiu, sprytny pomysł Ferrissa na radzenie sobie z zalewem e-maili i - jak to ujmuje - "outsourcowanie" niektórych aspektów naszego życia.