Polscy CEO są rzadko obecni w social media – wyniki badania
  • 0
  • 1
3.08.2017

Polscy CEO są rzadko obecni w social media – wyniki badania

5 proc. prezesów największych polskich firm prowadzi komunikację na Twitterze, a 30 proc. za pośrednictwem LinkedIna. Jeśli chodzi o obecność w tych kanałach, nasi CEO na tle kolegów z innych rynków wypadają bardzo słabo – pokazuje badanie sieci Ecco International Communications Network.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

44275 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Sójka

11 miesięcy temu

jakże mnie to nie dziwi, polscy CEO potrafią komunikować się tylko przez asystentkę, a numeru telefonu komórkowego strzegą tak, jakby nie służył im do pracy:) Media społecznościowe to otwartość

3 sierpnia 2017

2 sierpnia 2017