Polsat Media redukuje zatrudnienie po połączeniu z biurem reklamy Interii
  • 0
  • 1
19.11.2020

Polsat Media redukuje zatrudnienie po połączeniu z biurem reklamy Interii

W lipcu 2020 r. Telewizja Polsat nabyła 100 procent udziałów w spółkach z Grupy Interia i Interia.pl. Za całość obsługi reklamowej zakupionych podmiotów od 1 października odpowiada biuro reklamy Polsat Media. Wiąże się to z redukcją etatów.

Magdalena Niewińska, sales director Polsat Media, nadzoruje pracę działu sprzedaży. Zespołem projektów niestandardowych zarządza Katarzyna Tomczuk, partnerships director Polsat Media.

W celu optymalizacji zadań i parametrów biznesowych po połączeniu obydwu biur reklamy zatrudnienie zostało zredukowane o 23 etaty. Po tych zmianach z firmą Polsat Media rozstają się m.in. Robert Biegaj, dyrektor działu handlowego oraz Radosław Baran, dyrektor pionu kluczowych klientów.

  • 1
Polsat Media redukuje zatrudnienie

Polsat Media redukuje zatrudnienie

19 listopada 2020

18 listopada 2020