Polpharma wybiera Cut the Mustard do komunikacji marki Metafen - Marketing przy Kawie
Polpharma wybiera Cut the Mustard do komunikacji marki Metafen
  • 0
  • 1
5.10.2016

Polpharma wybiera Cut the Mustard do komunikacji marki Metafen

Przetarg na prowadzenie komunikacji marki środka przeciwbólowego Metafen (Polpharma) wygrał creative hub Cut the Mustard. W przetargu brało udział 5 agencji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55194 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 października 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.10.2016

Twarzą w twarz z kapitalizmem” – nowa książka Kotlera już na rynku

Co się stało z „amerykańskim snem”? Kapitalizm nie działa już tak, jak kiedyś – konkluduje Philip Kotler, znany i szanowany teoretyk biznesu, ekonomista klasyczny. Czternaście wzajemnie powiązanych sił podkopuje niegdyś wspaniałą gospodarkę rynkową, która z trudem trzyma się roli siły napędowej wzrostu i dobrobytu oraz stabilizatora w burzliwych czasach. W książce „Twarzą w twarz z kapitalizmem” Kotler przedstawia poważną ocenę wad tego systemu. Odsiewając szum – polityczne kłótnie, szukanie winnych i wojownicze ideologie – autor starannie przygląda się temu, co poszło nie tak.