Połowa Polaków do centrum handlowego idzie nie na zakupy, ale po to, żeby zjeść. Wyniki badania - Marketing przy Kawie
Połowa Polaków do centrum handlowego idzie nie na zakupy, ale po to, żeby zjeść. Wyniki badania
  • 0
  • 1
26.09.2019

Połowa Polaków do centrum handlowego idzie nie na zakupy, ale po to, żeby zjeść. Wyniki badania

Polacy coraz częściej jedzą poza domem. Połowa decyduje się na posiłek w centrum handlowym co najmniej raz w miesiącu. Co trzecia młoda osoba stołuje się w ten sposób co najmniej raz w tygodniu – wynika z badania zrealizowanego na zlecenie CBRE.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55940 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 września 2019