- 1
- 5
Półnagi David Beckham w kampanii Boss One Bodywear
David Beckham w spocie bielizny Boss One Bodywear wjeżdża klasycznym sportowym samochodem, a następnie wchodzi do nowojorskiego apartamentu.
Były piłkarz i celebryta wraca do domu po całym dniu. W tle słychać przebój Phila Collinsa „In the Air Tonight”. Na widzów czeka jednak element zaskoczenia, gdy David Beckham prezentuje nowe, czarne bokserki z nowej kolekcji Boss One Bodywear.
– Kiedyś powiedziałem, że moje dni jako modela bielizny dobiegły końca. Ale kiedy Boss podzielił się swoimi ambicjami związanymi z tą kolekcją i zaprosił moich dobrych przyjaciół, Merta i Marcusa do zrealizowania kampanii z ich genialnymi pomysłami kreatywnymi, po prostu nie mogłem odmówić. Nowa kolekcja jest pięknie wykonana. Jestem dumny, że tą kampanią mogę wspierać markę w naszej długoterminowej strategicznej współpracy – mówi David Beckham.
Kolekcja Boss One Bodywear składa się z męskiej bielizny, w tym bokserek, slipów, koszulek na ramiączkach i T-shirtów w minimalistycznej, czarno-białej kolorystyce. Bielizna wykonana jest z mieszanki bawełny i elastanu.
Marka oficjalnie zainaugurowała kampanię podczas wydarzenia, które odbyło się w Lightroom w Kings Cross w Londynie.
Kampania obejmie kino oraz platformy streamingowe, takie jak:
- Amazon Prime,
- Netflix,
- HBO Max,
- Paramount Plus,
- Sky TV.
Wielkoformatowe zdjęcia Beckhama pojawią się na billboardach w wybranych miastach, a także w salonach marki i domach towarowych na całym świecie.

David Beckham w bokserkach Boss One Bodywear
W mediach społecznościowych w kampanii weźmie udział blisko 100 influencerów. Zaprezentują oni produkt na różnych platformach. W prestiżowych lokalizacjach na całym świecie pojawi się ponad 100 tymczasowych sklepów marki.
Kampanię stworzyła nowojorska agencja Team Laird. Spot wyreżyserował duet fotografów mody, Mert i Marcus.
David Beckham został ambasadorem Hugo Boss wiosną 2024 r.
- 4