Polki a aktywność w plenerze – wyniki badania - Marketing przy Kawie
Polki a aktywność w plenerze – wyniki badania
  • 0
  • 5
5.09.2022

Polki a aktywność w plenerze – wyniki badania

Spacery w otoczeniu natury są ulubioną formą aktywności na świeżym powietrzu dla 78% ankietowanych Polek. Dobrze dobrany strój jest istotny dla 64% – wynika z badania „Aktywność w plenerze oczami Polek”, przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie marki odzieży outdoorowej Royal Robbins. Wybierając ubrania i obuwie do aktywności w terenie, Polki biorą pod uwagę przystępną cenę, ale też np. jakość produktów oraz materiał, z którego zostały wykonane.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55714 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 września 2022

2 września 2022