Polka, która zdobyła Koronę Ziemi, w kampanii Banku Pekao
  • 1
  • 1
5.11.2019

Polka, która zdobyła Koronę Ziemi, w kampanii Banku Pekao

Wystartowała kampania Banku Pekao z udziałem Miłki Raulin, wspinaczki i autorki projektu „Siła marzeń”. Promuje pożyczkę gotówkową.

Marka prezentuje sylwetkę kolejnej osoby, która „wzięła życie za rogi”. To Miłka Raulin, najmłodsza Polka, która w 2018 r. zdobyła najwyższe szczyty górskie na każdym z kontynentów. Jak stwierdza bohaterka kampanii, ten wyczyn nie udałby się bez determinacji i silnej woli. Jej osiągnięcie oddaje hasło kampanii: „Odważ się spełniać swoje marzenia”.

Jednocześnie nie należy zapominać o stworzeniu sobie optymalnych warunków do osiągnięcia sukcesu. Ważnym elementem tego jest znalezienie środków na realizację wymarzonego planu. Bank Pekao prezentuje siebie jako wsparcie finansowe w realizacji marzeń.

Kampania wystartowała 4 listopada. Przygotowano kreację telewizyjną (spot 30- i 15-sekundowy), reklamę kinową (spot 45-sekundowy), OOH oraz kampanię internetową, w tym social media. Wykonane zostały też materiały do w punktów sprzedaży.

  • Strategia komunikacji, kreacja i realizacja kampanii: Saatchi & Saatchi IS (Michalina Rajewska, account manager, Magdalena Karaś, client service director, Marta Zamorowska, account supervisor, Patrycja Kozieł, account executive, Filip Beźnicki, head of digital strategy, Dominika Sztejnert, senior strategy planner, Rafał Ryś, associate creative director, Krzysztof Nienałtowski, senior copywriter, Paweł Jan Nowak, art director, Magdalena Barszcz, senior TV producer)
  • Reżyseria: Árni Ásgeirsson
  • Fotografie: Łukasz Pęcak
  • Dom produkcyjny: Lucky Luciano
  • Postprodukcja: Badi Badi
  • Kampania internetowa: Sales & More
  • Kampania w social media: Performance Media
  • Zakup mediów: Fullsix Media
  • 1
Miłka Raulin w kampanii Banku Pekao

Miłka Raulin w kampanii Banku Pekao

5 listopada 2019