0 1 7.02.2012Polak wygrał konkurs fotograficzny Rolls-Royce’akonkursy reklamowe TweetMichał Wilczek wygrał konkurs „Spirit of Ecstasy”, zorganizowany przez firmę Rolls-Royce.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53172 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
3 1 0 0 0 7.02.2012Animowane spoty w kampanii Gorącego Kubka (wideo)Unilever rozpoczął kampanię promocyjną marki Knorr Gorący Kubek. Celem kampanii jest zaprezentowanie nowej okazji do spożycia Gorącego Kubka oraz budowanie więzi emocjonalnej konsumenta z marką.
0 1 0 0 0 7.02.2012Ranking Randstad Award 201215 marca zostaną ogłoszone wyniki rankingu Randstad Award 2012. Podczas oficjalnej gali firma Randstad zaprezentuje wyniki badania mającego na celu wyłonienie najlepszego pracodawcy w Polsce.
1 1 0 0 0 7.02.2012Nowa oferta Plusa dla firm (wideo)Spot przedstawia dwóch biznesmenów usiłujących dogadać się z orientalnym kucharzem. Kampania reklamuje darmowe rozmowy dla firm bez limitu do wszystkich sieci. Reklama ukaże się w telewizji i w Internecie; jej emisja rozpocznie się 7 lutego.
1 1 0 0 0 7.02.2012Orange reklamuje „Pakiety Euro” (wideo)Sieć Orange, za pomocą piłkarskiej „fali”, robionej przez ludzi na ulicy i w biurach, reklamuje swoją nową usługę – „Pakiety Euro”.