Polacy ufają Bogusławowi Lindzie – European Trusted Brands 2013 - Marketing przy Kawie
Polacy ufają Bogusławowi Lindzie – European Trusted Brands 2013
  • 0
  • 1
13.05.2013

Polacy ufają Bogusławowi Lindzie – European Trusted Brands 2013

Bogusław Linda to aktor, któremu Polacy ufają najbardziej – wynika z badania European Trusted Brands 2013, przeprowadzonego przez Reader’s Digest. Drugie miejsce zajął Jerzy Stuhr, przegrywając ze swym kolegą po fachu zaledwie o kilka głosów. Ostatnie miejsce na podium należy do Marka Kondrata.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55098 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 maja 2013

12 maja 2013