Polacy nie traktują znanej marki jako gwarancji jakości produktu – wynika z badania Kantar Millward Brown - Marketing przy Kawie
Polacy nie traktują znanej marki jako gwarancji jakości produktu – wynika z badania Kantar Millward Brown
  • 0
  • 1
20.11.2018

Polacy nie traktują znanej marki jako gwarancji jakości produktu – wynika z badania Kantar Millward Brown

Jakość produktu zdaniem 71% polskich konsumentów jest najważniejszym kryterium zakupowym. Polacy nie wierzą reklamom, a zaufanie do produktów znanych marek deklaruje 28% badanych. Często źródłem wiedzy na temat produktów są certyfikaty jakości. Trzy czwarte Polaków sprawdza je przed dokonaniem zakupu. 61% im ufa – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie TÜV Rheinland Polska przez Kantar Millward Brown.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55494 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 listopada 2018

19 listopada 2018