Polacy skorzy do rekomendacji – wyniki badań
  • 0
  • 4
17.12.2012

Polacy skorzy do rekomendacji – wyniki badań

Siedmiu na dziesięciu Polaków często rozmawia ze znajomymi o różnych produktach. 65% Polaków ufa znajomym i liczy się z ich opinią przy wyborze produktów, a aż 85% poleca innym produkty. Jednocześnie tylko 26% przyznaje, że w wyborach konsumenckich kieruje się klasyczną reklamą. Między innymi takie wnioski przyniosło badanie przeprowadzone przez agencję reklamową Buzz Media we współpracy z domem badawczym Maison.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 grudnia 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.12.2012

Webstarfestival 2012 – nagrodzono najlepsze strony internetowe

Tytuł Grand Webstar w kategorii Człowiek Roku Polskiego Internetu 2012 otrzymał Dymitr Głuszczenko – twórca i właściciel serwisu Kwejk.pl, w kategorii Strona Roku 2012 – zrobkolonoskopie.pl przygotowana przez Discipline Media Group, a w kategorii Creative 2012 – „Eksperci Tesco bawią słowem” Lemon Sky. Najwięcej statuetek zebrały agencje DDB Warszawa i Tribal DDB. 12 grudnia nagrodzono również najefektywniejsze kampanie w drugiej edycji konkursu Efekton Awards.

16 grudnia 2012