Polacy najlepsi w Europie
  • 0
  • 1
24.07.2009

Polacy najlepsi w Europie

Zespół studentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie jest europejskim zwycięzcą organizowanego przez Google konkursu marketingu internetowego Online Marketing Challenge.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54825 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 lipca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.07.2009

Bezpieczeństwo na drogach – jak ograniczyć liczbę wypadków na przykładzie autorskiego projektu Carlsberg Polska

Dbając o bezpieczeństwo i zdrowie swoich pracowników, w 2005 roku Carlsberg Polska rozpoczęła wyjątkowy i unikalny projekt Bezpieczne Auta Carlsberga (BACa). Jego celem jest ograniczenie liczby nieszczęśliwych zdarzeń i kolizji z udziałem samochodów służbowych oraz edukowanie pracowników w zakresie udzielania pierwszej pomocy. W 2009 roku dokonano pierwszego podsumowania, które wyraźnie pokazuje, że bezpieczeństwo na drodze jest w rękach każdego z nas. Projekt doskonale wpisuje się w działania firmy w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).

23 lipca 2009