Polacy najchętniej z Europejczyków wyznają miłość online. Badanie TikToka
  • 0
  • 1
12.02.2021

Polacy najchętniej z Europejczyków wyznają miłość online. Badanie TikToka

Polacy najchętniej spośród wszystkich Europejczyków wyrażają uczucia online. Prawie połowa wykorzystuje w tym celu platformy społecznościowe, na których wyznaje miłość lub sympatię do drugiej osoby. TikTok prezentuje wyniki badania przeprowadzonego we współpracy z instytutem badawczym Censuswide.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52042 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

12 lutego 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.02.2021

Deloitte: Podczas noworocznych wyprzedaży najtańsze oferty czekały na klientów pod koniec stycznia

Noworoczne wyprzedaże w większości skończyły się z końcem stycznia. Sprzedawcy wprowadzają teraz do sklepów nowy asortyment na wiosnę i lato. Jak wynika z najnowszej edycji „Świątecznego barometru cenowego”, ruch cenowy w największych sklepach online w ostatnich dniach stycznia 2021 r. w porównaniu z cenami z połowy listopada 2020 r. wyniósł 2,5 proc., podczas gdy na początku miesiąca było to 3,7 proc. Oznacza to, że wraz z upływem miesiąca obniżki się pogłębiały, a sklepy chciały pozbyć się zalegającego towaru. Jednocześnie przeprowadzona przez Deloitte we współpracy z firmą Dealavo analiza ofert ponad 1000 sklepów z branży e-commerce pokazała, że klientom mogło być trudno znaleźć produkty, które faktycznie były znacząco przecenione.