Ze wspólnotami utożsamiamy się coraz częściej - Marketing przy Kawie
Polacy mocniej utożsamiają się ze wspólnotami, nie tylko narodowymi i sąsiedzkimi. Badanie Havas Prosumer
  • 0
  • 4
30.01.2023

Polacy mocniej utożsamiają się ze wspólnotami, nie tylko narodowymi i sąsiedzkimi. Badanie Havas Prosumer

W ostatnich latach obserwujemy wzrost znaczenia wspólnot. Pandemia i rosyjska inwazja przypomniała nam o istnieniu wspólnot narodowych, ale i sąsiedzkich, pomagających sobie i wspierających w okresach lockdownu. Tak wynika z raportu opracowanego przez Havas Media Group, pt. „Siła Wspólnot”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56522 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 stycznia 2023

29 stycznia 2023